zondag 22 september 2019

Weer een kruispunt der wegen

Een goedemorgen vanuit Briançon, waar het koud is, maar de mensen heel warm. Heb onder veel belangstelling op de markt kunnen spelen.

Vanmorgen toen ik opstond wist ik nog niet wat het moest worden vandaag. Het regende een beetje en daarna weer niet. Ik besloot de tent te laten staan en gewapend met de accordeon de stad in te gaan. 

Door deze zeer geslaagde markt weet ik dat Briançon in ieder geval de moeite waard was om te bezoeken.

Verder ben ik er namelijk nog niet uit of ik hierna doorfiets naar Nederland of naar mijn plek in de Ardèche. Dit is weer een kruispunt der wegen.


Hieronder foto's van gisteren. Er moest af en toe flink geklommen worden.

Naarmate de dag vorderde nam de bewolking toe en gevoegd bij wind en de lagere temperaturen voelde het een beetje unheimisch.

De rivier de Durance was al dagen mijn trouwe bondgenoot bij de beklimming van de Alpen.

allemaal geklommen, 13 kilometer voor Briançon


eind van de dag werd het wat unheimisch fietsen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten