woensdag 25 september 2019

De remmen los

Buongiorno. In een Flunchrestaurant kun je voor vijf euro zoveel eten als je wilt.
Heb ik lekker gedaan.



Ik wilde pas gaan zitten als Turijn achter de rug was en dat is nu.

Fijn dat ik nu weer ongeremd kan fietsen omdat ik remmen heb. Dit klinkt raar, maar toch is het waar. Hoe beter de remmen zijn, hoe sneller je kunt fietsen. 

Dat geldt ook in andere situaties van het leven. Heb je jezelf in de hand, dan kun je ver gaan en soms rare dingen doen. Je kunt namelijk op elk moment weer met beide benen op de grond komen.





Ziehier mijn reddende engel bezig met mijn fiets. Het was een hele aardige man. Vertelde dat hij een Nederlandse vriend heeft die naar de hemel is gegaan. "Ook op de fiets", vroeg ik? En hij lachte.
Hij begreep me wel en moest goedmoedig lachen om de chaos op mijn fiets.


zoombare kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten