zondag 1 september 2019

De markt ging fantastisch

De markt van La Londe-les-Maures ging fantastisch, zoals dat twee jaar geleden ook ging. Hoewel ik mijn blitse T-shirt vergeten was aan te trekken en ook al niet met mijn beschilderde klompen de aandacht kon trekken zal het waarschijnlijk toch wel muziek zijn geweest die de koffer rijkelijk liet vullen.


Van de marktmensen tegenover me kreeg ik dit in de koffer.

Het is ook gewoon een goede markt en op zondag trekt die ook meestal meer mensen en ook meer kinderen dan doordeweeks.

Ook weer ongestoord en ontspannen kunnen spelen, met veel fantasie. Vooral de Tarantella staat tegenwoordig hoog op mijn eigen verlanglijstje en de golfjes van geluk breng ik dan ermee over op de mensen.

Vanmorgen tijdens ontbijt even op mijn lijstje gekeken en zag dat La Valette op maandag een markt heeft. Dit plaatsje ligt weer vlakbij de overnachtingsplek van donderdag en vrijdag. Dus ben ik na de markt van vandaag weer terug gefietst. In Le Pradet, waar vrijdag markt was zit ik nu, want daar hebben ze open wifi.


De druiven zijn rijp,maar deze vruchten ook bijna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten