donderdag 3 oktober 2019

Verschrikkelijke afdaling

Guten Morgen!
De afdaling naar dit dorp was verschrikkelijk zojuist.
IJskoude handen die in de remmen moesten knijpen, terwijl er nogal wat verkeer langs moest.
Wat ben ik blij dat ik dit koude stuk gehad heb en warme koffie kan drinken.
Na de buien van gisteren is het vandaag lekker zonnig, maar de krant meldt nieuwe regen voor morgenmiddag.

Hier nog twee foto's van gisteren:



Een bespreukt huis dat ik de moeite waard vond om nader te bekijken

De twee Russische jongens die op reis waren naar Genua

Nu verder in de afdaling naar Bern. 

zoombare kaart

sms 19:01
De tent staat op 591 meter hoogte, het niveau van het meer van Thun. Vandaag 56 kilometer gefietst, nu op 23 kilometer van Bern.
Opsporing verzocht... maar niet gevonden. In Thun woonde jeugdliefde Carola. Het adres van haar ouders kende ik nog uit mijn hoofd. Een bewoner vertelde dat ze allebei zijn overleden en Carola kende hij niet. Heb haar voor het laatst tien jaar geleden in Bern bezocht, maar daarna uit het oog verloren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten