woensdag 16 oktober 2019

In het huis van Heidi en Sami

Guten Abend.
Het is alweer donker geworden buiten, maar in het huis van Heidi en Sami is het licht.


Heidi, Willi en Sami

Zonet hebben Heidi en ik weer eens samen muziek gemaakt. Zij met haar accordeon en ik met de mijne. Voor haar was het alweer jaren geleden, het laatst toen ik hier ook was. Anders komt het er nooit van.

Sinds zaterdag staat het leven hier in het teken van de zoek geraakte drone van zoon Andreas. Die is toen losgelaten en even later gaf die geen signaal meer af.
Vandaag ben ik twee keer met Heidi meegegaan het bos in met meetapparatuur en verrekijker. En dan maar naar de kruinen van de bomen kijken.
Misschien herkennen lezers op de foto het vermiste toestel?


opsporing verzocht... ziet iemand de drone?


Te midden van deze door Heidi gecreëerde bloemenzee staat een tuinhuisje. Hier ben ik gewend te slapen als ik hier op bezoek ben.


Het uitzicht vanuit mijn bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten