dinsdag 22 oktober 2019

Westwaarts

Per ongeluk schreef ik gisteren dat mijn tocht nu oostwaarts gaat, maar dat moet westwaarts zijn. Je weet natuurlijk maar nooit met mij...

Op mijn plekje in het bos was ik niet alleen. Er kwamen wandelaars met honden vriendelijk langs gelopen.

Wel was ik vanmorgen even geïrriteerd omdat iemand me vroeg of ik geen rommel achter wou laten. Het is voor mij vanzelfsprekend dat ik dat nooit doe.

Vanmorgen zag ik een hele stoet tractoren als protestactie tegen het mestbeleid van de regering. 


Na de Nederlandse boeren protesteren ze in Duitsland dus ook al

zoombare kaart
sms 18:57
Vandaag 58 kilometer gefietst. Niet al heel vroeg een mooi bosje gevonden zoals gisteren, lang doorgereden door het kale land, maar nu staat de tent wel knus omgeven door bomen.
Grote aardappels geschild en snel klaar met eten.
Nog 26 kilometer naar Marlène, maar ik weet niet of en wanneer het uitkomt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten