zaterdag 12 oktober 2019

Afscheid van Justin

Guten Abend.
Es ist spät geworden heute.
Maar beter laat dan nooit.

Nog even gelegenheid om te vertellen dat Justin en ik vanmorgen weer onze eigen weg zijn gegaan.


Afscheid van Justin
Maar we houden contact via Whatsapp en deze blog, die hij dus in het Engels kan lezen.

Het is met mij al vrij snel lastig geworden vandaag, want de volgende lekke banden kondigden zich weer aan. Voor en achter tegelijkertijd...dat was wel handig.
Ik was nu verplicht om te gaan plakken, want ik was door mijn voorraad van vier reserve binnenbanden heen.
Zoals vaak bij reparaties raak ik gauw over mijn toeren. Heb zeker twee uur staan prutsen, soms in tranen als ik iets kwijt was.
Uiteindelijk heb ik behalve de twee in gebruik zijnde banden ook nog vier andere geplakt.
Voorlopig rijdt het weer.
Nu snel weer op de fiets. Half zeven, bijna donker.....


zoombare kaart
sms 19:54
Vandaag 38 kilometer gefietst.
Door de late wifi schemerde het al toen ik een goede plek in het bos vond.
Hout verzamelen, eten bereiden, vuur maken in het donker, pan erop, klaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten