maandag 7 oktober 2019

Basel bewaar ik voor morgen

Grüsse!
Het was vannacht nog even heel gecompliceerd. Tijdens de felle regen bleek er water in de tent, in niet zo'n klein beetje. Het was nat overal onder mijn matje. Gelukkig begreep ik dat dat moest komen doordat de tent in een plas terecht gekomen was.
De boshut met de ruime overkapping bracht uitkomst.
Snel de tent leeggeruimd en hem onder het afdak geplaatst. Daar kon ik de nacht verder droog uitslapen.

Vanmorgen schijnt het zonnetje ook, dus is het weer even wat prettiger fietsweer.


De winkel, waar je zelf je spullen mag afrekenen, met vertrouwen in de mensheid.
Hout en stookgelegenheid waren voorhanden. De spinazie smaakte me prima.

De nat geworden trui in aanbouw moet snel drogen voordat de schade groter wordt.

zoombare kaart
sms 18:51
De tent staat op 328 meter hoogte, vandaag 57 kilometer gefietst en nog 12 kilometer van Basel.
Basel bewaar ik voor morgen. Daar ga ik bij Decathlon een nieuwe tent kopen, en ook wat banden, om de losse Zwitserse franken op te krijgen die ik met accordeonspelen verdiend heb.
Zojuist mijn voorlaatste spaak vervangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten