donderdag 31 oktober 2019

Via Sint-Oedenrode naar Schaijk

Na zeven kilometer fietsen trof ik in Sint-Oedenrode Leny en Paul.
Omdat zij de blog bijhouden kwam mijn bezoek niet helemaal als een verrassing.
Ze hebben de afgelopen tijd veel meegemaakt en daar konden we nu beter over praten dan via de apps.

Paul was net naar de kapper toen ik kwam, na zijn wekelijkse Tai Chi-bijeenkomst. Geestelijk en lichamelijk goed verzorgd dus, en dit is aan hem te merken. Ondanks zijn tweeëntachtigjarige leeftijd is hij een kwiek persoon.
Leny is onder andere erg muzikaal.
Beiden fietsen veel en kunnen goed met tuinen omgaan. Enkele jaren geleden hadden zij bij hun huis een tuin met vogels en vissen. Nu bewonen ze een bovenwoning en op hun balkon hebben ze een miniatuurtuintje dat veel wordt bezocht door vogels.
Paul en Leny
sms 17:41
Mijn tent heb ik opgezet in de tuin van Frans in Schaijk. Hij is nog niet thuis, dus wordt het een verrassing voor hem. Ik ga vroeg slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten