dinsdag 15 oktober 2019

Aangekomen bij vrienden in Sauertal.



Vannacht gekampeerd pal onder de kilometerpaal van de Rijn.
Ook een foto met een van de vele toeristenschepen. 
Gemaakt vanuit mijn tent waarin ik nog na lag te genieten.

Al een paar uurtjes zit ik nu in een stadje op twee uurtjes fietsen naar de vrienden in Sauertal die ik wil bezoeken. Vanmorgen heb ik mijn komst pas aangekondigd en ik denk dat ze het nog niet gelezen hebben.

Aangezien de lucht steeds meer begint te betrekken ga ik het er zo meteen maar gewoon op wagen. Ze zijn meestal thuis, en zo niet, dan heb ik een flinke klim voor niks gemaakt.


zoombare kaart

sms 17.29
Vandaag 38 kilometer gefietst. Gelukt. Ben in Sauertal. Ze zijn thuis. Tenminste, ik tref twee honden. Het begint nu te regenenen. Gruesse, Gruesse.


1 opmerking:

  1. Voelt zeker wel veilig bij zo'n groot bord, je kunt wel de plek goed terug vinden.
    Groetjes Mientje en Maricus

    BeantwoordenVerwijderen