woensdag 9 oktober 2019

Mooi fietsen met de Rijn aan mijn zij

Dag dag, daar ben ik weer.
In Breisach aan de Rijn in een hotel-café-restaurant.
Vanmorgen ook nog op het fietspad langs de Rijn gereden en nu is mijn voorband alweer lek. Vanaf nu neem ik weer een stuk gewone weg.

Maar het is wel mooi fietsen met de Rijn aan mijn zij, wetend dat ik zo uiteindelijk ook Nederland in zal stromen



Vater Rhein, die mij helemaal naar Nederland leidt

De route op mijn smartphone, sinds ik die heb gekocht in Alexandropolis,  rechts beneden.

sms 18:54
Vandaag 70 kilometer gefietst. Ik zag een flinke bui in het westen. Bij het zien van een bos snel daarheen. Kon de tent nog net droog opzetten. Nu regent het flink. Koken op het gasje in de tent. Vorsicht!

sms 18:59
Ik schrik. Een flits, gevolgd door een flinke onweersknal. Ook wind en stevige regen. Zal alles goed gaan? Ik moet de tent en de pan vasthouden. HELLUP HELLUP!

sms 19:32
De natuur is weer bedaard, de etenspan is weer van het gasje. Ik hoef niks meer vast te houden, ook mijn hart niet.
Genieten van een pan vol warm eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten