maandag 21 oktober 2019

Afscheid van de Rijn

Goedemorgen, guten Morgen, buongiorno, bonjour.....
Ik heb de mensen op het fietspad al in alle talen begroet vanmorgen.

Het was gezellig en lekker zonnig fietsen na al die regen van gisteren.

Hoewel die regen me helemaal niet stoorde was ik toch blij een prachtig onderdak te vinden in het prieeltje dat bij een botenhuis hoorde.
Daar had ik de ruimte om op mijn gemak het eten te bereiden en de tent er middenin te plaatsen.



Het was vanmorgen nog even spannend, want ik dacht het rijk alleen te hebben, maar in het botenhuis waar de fiets tegenaan stond brandde licht. Er stond ook een fiets. Ik voelde me een beetje een indringer.
Later bleek het de schoonmaakhulp te zijn en zij had alleen last van mijn fiets die voor de deur stond.

Een laatste foto van de Rijn. Vanaf nu gaat mijn tocht wat meer oostwaarts.

zoombare kaart
sms 17:59
Vandaag 49 kilometer gefietst. Al vroeg gestopt omdat ik door dit mooie bosje kwam. 
Heb Marlène (in het Limburgse Posterholt) mijn bezoek aangekondigd. 
De reis gaat langzaam over in een bezoektocht.
Nu weer lekker eten, op houtvuur bereid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten