zondag 20 oktober 2019

Fietsen door een natte wereld

Goede morgen.
Dat waren nog eens tijden toen Piet en ik samen door het zonnige Rijndal fietsten.

Vandaag fiets ik alleen door deze natte wereld, maar ik mag zeggen dat ik geniet van dit regensfeertje.

Over het fietspad langs de Rijn heb ik de hele morgen al vele wandelaars met honden begroet, en ook een hele serie vissers.
Ook regenweer heeft wat. Je moet alleen goede kleding hebben en daar heb ik deze reis niet voor gezorgd.
Het leek dat ik verkeerd reed, maar nu kom ik onverwachts bij de Mac Donalds uit en zo ben ik nòg blijer dan ik al was.


Een prachtig geklede soortgenoot trof ik gisteren in het zeer gezellige Koblenz. En hij speelde ook heel leuk.



Ook uit mijn accordeon kwamen al spoedig bevlogen noten. Het werd een waar feestje daar.

Mijn fietspad gezien vanaf de brug

Koblenz gezien vanaf de brug


sms 17:06
Vandaag 36 kilometer gefietst.
Heb het goed voor elkaar. De tent staat in een soort theehuisje dat hoort bij een botenhuis. 
De hele middag heeft het doorgeregend, pas dinsdag wordt zon verwacht.

Dit is een link naar een rondomfoto vanaf de boothelling.

zoombare kaart


Geen opmerkingen:

Een reactie posten