dinsdag 8 oktober 2019

De Duitse grens gepasseerd

Guten Tag.
Zojuist de Duitse grens gepasseerd.
Het is een beetje te rommelig naar mijn zin. Nogal wat oponthoud.

Had al snel een lekke voorband. Toen naar de Decathlon voor een nieuwe tent, maar ze hadden ze alleen maar in wit en dat vind ik te opvallend.

Wel twee buitenbanden in de aanbieding .
Bij Migros hadden ze ook wel tenten, maar in dit jaargetijde niet meer. Wel weer een binnenband.

Maar vanaf nu hoop ik langs de Rijn nog een flink stuk te fietsen



Terugblik op het dal tijdens de beklimming van de Jura gisteren.

zoombare kaart
sms 17:49
Vandaag 50 kilometer gefietst.
Moest omrijden, van het fietspad langs de Rijn af, en ik baalde van het keienpad dat toen kwam. Lek gereden, maar de spaken zijn nog heel. Nu aan het repareren want morgen wordt er regen verwacht. Vandaag had ik twee uur zon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten