donderdag 10 oktober 2019

Te midden van de natuurkrachten

Een klein tentje in de grote wereld, die een stortvloed van regenwater laat vallen rondom me en op mij. 
Die windvlagen loslaat op mijn tent die ervan bibbert, terwijl op een wankel gasje in de tent mijn eten staat te koken.
Poeh, het wordt weer minder de regen, de onweersknallen hoor ik ook niet meer.
Straks is het avondeten gewoon gaar en mag ik alles naar binnen werken. Straks mag ik hopelijk weer onbezorgd slapen... sssst...

nog even in de verte een bedaard onweersgeluid...

Ja, het was even spannend gisteravond.
Vandaag klaart het weer verder op. 

Heb wat problemen met mijn voorwiel al een paar dagen, maar hoop het vanmorgen weer verholpen te hebben.


Wat je zoal met pompoenen kunt doen.
zwanen aan de Rijn

sms 19:40
Vandaag 60 kilometer gefietst. Ik kampeer samen met Justin, een Australiër op de fiets. 
We zitten aan een groot kampvuur en hij leest onze blog. Door Google vertaald in het Engels.
Hij was met een vriend vertrokken, maar die brak zijn nek...


zoombare kaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten