vrijdag 23 augustus 2019

Vijf kushandjes

zoombare kaart
Gert fietste vandaag 57 kilometer. Hij zet er een beetje de sokken in ondanks de warmte aan de kust. Woensdag vertrekt van Palermo een veerboot naar Sardinië,  maar 100 kilometer verder westelijk ligt Trapani en vandaar gaat dinsdag een veerboot naar de Franse havenstad Toulon.

sms 14:18
Geen fatsoenlijk plekje te vinden om te lunchen. Ik zocht een plekje in de schaduw en in de wind. Niet gelukt, dus nu zweetdruppels op mijn brood. Wie gaat er nu ook in augustus naar Sicilië?

sms 17:30
In druk gebied heb ik een plek voor mijn tent gevonden. Nu moet ik het nog uit zien te houden tot morgenvroeg. Afgelopen nacht heb ik al weinig geslapen vanwege de hitte. Komende nacht gaat de temperatuur dalen tot 25 graden.
In ieder geval ben ik wel welkom op dit plekje. Een auto kwam, ik dacht o jee, maar ik kreeg van alle vijf inzittenden kushandjes. Het is een soort vakantiepark van vergane glorie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten