dinsdag 27 augustus 2019

Vanavond inschepen

slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap(skudde)

De afgelopen nacht heb ik het er goed vanaf gebracht, maar ik had het er toch niks op om bij die vijf honden in de buurt te liggen. Als ik me in de tent teveel bewoog of even moest plassen begon het blafsalvo weer, maar ook af en toe zonder reden. In het begin was het dan zoals gewoonlijk nog veel te benauwd om te slapen en dan lag ik maar bang te zijn voor het vertrek de volgende ochtend als die vijf honden me misschien zouden bedreigen.
Maar later sliep ik toch redelijk goed in en bij het opstaan was er geen confrontatie met wilde beesten.
Uitzicht naar boven vanaf de tent

Bij later inzien was dit het laatste stukje mooie natuur om in te kamperen, want vanmorgen volgde de afdaling naar het warme Trapani, waar ik nu tot 17 uur de tijd heb om me te vermaken en het uit te houden in de hitte. Ben al even wezen kijken waar de boot vertrekt om 19 uur.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten