donderdag 15 augustus 2019

Dakloos slapen in de storm

Goede morgen na een gecompliceerde nacht.

De tent dus verderop aan de andere kant van de (droge) rivier gezet, want de gemeente houdt daar op volgens de agent, en daar kon ik wel kamperen. Maar na een tijdje begon het zo hard te waaien dat ik de tent af moest breken. Het voelde heel onprettig om daar zo kaal buiten te slapen. Plus dat de fiets met spullen nog op de plek des onheils stond.

Voor dag en dauw heb ik het zaakje weer weten te herenigen. De spanning was voorbij en na het ontbijt naast het Mariabeeld ging de reis weer verder.


Ontbijten naast Maria

Hier op het grasveldje tegenover het tennisveld stond mijn tentje

Mijn tent naar de overkant gesleept en opgezet onder de laatste brugboog. Toen ging het stormen en moest ik dakloos verder overnachten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten