dinsdag 27 augustus 2019

Tot morgenmiddag in Toulon

zoombare kaart
app 11:27
Heb ticket op zak, 79 euro. Een koopje. Voor mij is dit ook het makkelijkste vervoer, vergeleken met trein, vliegtuig of fietsbus. Dan moet alle bagage eraf en nu is het alleen maar aanschuiven.


sms 19:15
Vertrokken

sms 19:51
Volgens mijn gps varen we 44 kilometer per uur. Met 19 uur varen is dat dan 836 kilometer.
Naast mij een Franse fietser, die deed Sardinië in drie weken bij 40 graden. Zijn vrouw is hem tegemoet gekomen.
De zon is in de zee gezakt.

sms 20:05
Geen wifi. Op de veerboot naar Albanië had ik wifi gekocht. Van Kroatië naar Italië kon het niet. En hier weet ik het niet. De gsm valt nu bijna uit. Tot morgenmiddag dan. 

1 opmerking:

  1. "Piet : De reis begint op 23 augustus 2018. Gert gaat met Marij naar de Pyreneeën fietsen. Het plan is om daarna vrienden in Bretagne te bezoeken."

    "23 augustus 2018".

    Vandaag ist 28 augustus 2019.

    Dat betekent een jaar op de fiets en in een tent ...

    BeantwoordenVerwijderen