vrijdag 30 augustus 2019

Matig verdiend maar wel goed gespeeld



de markt van Le Pradet vanmorgen

Gisteren op het VVV-kantoor een overzicht van alle markten van het departement de Bar kunnen bemachtigen. Het is vandaag de markt van Le Pradet geworden. Groot genoeg en er was plaats voor mij. 
Twee van de drie keren heb ik in de zon gestaan en het daar toch redelijk kunnen uithouden.


Je ziet: op de terrasjes wordt ook aan de kleintjes gedacht

De inkomsten waren matig dit keer, maar ik vond wel dat ik goed speelde.
Tijdens de koffiepauze de krant gelezen en na afloop wat boodschappen gedaan.


Na de markt zagen de terrasjes er zo uit

Ik denk dat ik morgen de markt van Hyeres doe. Die is heel groot, daardoor onpersoonlijk en kans dat nogal wat marktmensen moeilijk gaan doen. Het kan dus heel goed of heel slecht gaan.
Zondag is op twintig kilometer oostelijk van Hyeres een volgende grote markt.

Misschien kan ik weer op de plek van gisteren kamperen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten