donderdag 29 augustus 2019

Geslaagde start van de tournee

Bonjour. C'est Carqueiranne. De markt is afgelopen.

Het was een uitstekend begin van wat een tournee moet worden in de Provence.
Vanmorgen een van mijn twee nog redelijk schone shorts aangetrokken en een blits t-shirt dat niet opvallend vies was.

De marktmensen naast en tegenover me reageerden op alle drie de plaatsen waar ik stond goed op mij, daar hangt het vooral van af of ik mezelf mag zijn en vrij kan spelen. Er waren er ook die nader mijn bordjes kwamen bekijken en geld in het laatje brachten.

Ik zocht ook een gelegenheid iemand te vragen een foto te maken voor dit blog en daartoe vond ik de vrouw bereid die mij vroeg of ze mijn bordjes mocht fotograferen.




Nu zit ik op het terras van het café waarnaast ik mijn rentree maakte, lekker in de schaduw, zoals ik de hele ochtend op zonbeschutte plekjes kon staan. De marktlui zijn al aardig ver met inpakken. 

Voor de rest van de tournee weet ik nog niks. Op de VVV van Toulon gisteren hadden ze alleen maar een lijst van de markten in de nabije omgeving van de stad. Dus straks er op uit om iets moois voor morgen te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten