maandag 26 augustus 2019

In het grote bad geweest

Waar ga ik slapen? Het valt nog niet mee hier aan het strand iets goeds te vinden, een plek waar je niet helemaal in het zicht bent en je je dus vrij voelt. De fiets wil ik graag bij me hebben. Maar die staat nu vijftig meter terug tegen een boom, want het mulle zand wil ik niet aan de ketting. Dan maar geleidelijk  de spullen naar hier brengen en vervolgens de lege fiets hierheen dragen. Als tegen de avond de meeste mensen weg zijn zet ik de tent op in het zand. 




Het is tijd om eten te koken, maar hier een vuurtje met iedereen om me heen gaat niet en de campinggas waait uit. Ben net al in het grote bad geweest, het water is goed op temperatuur. Ach, laat ik toch maar alvast aardappelen gaan schillen.

Dit voorgaande schreef ik gisteren toen ik wachtte op een beter moment om eten te koken.
Maar zie: op een gegeven moment brandde het vuurtje onder de aardappelen en stond de tent er.

vuurtje onder de aardappelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten