dinsdag 13 augustus 2019

Benauwd bij het ontbijt

zoombare kaart

Gert fietste vandaag 39 kilometer en heeft nog 30 kilometer te gaan tot de veerboot in Villa San Giovanni.


sms 10:54
Vanmorgen was ik in paniek, want ik kon niet ontbijten, zo benauwd. Slecht geslapen door mieren die over me heen liepen. Fietsend vang ik wat wind.

sms 17:10
Ik schei ermee uit voor vandaag. Dit is geen ideale plek, maar er is wat wind.
Na een afdaling ben ik weer naar 488 meter geklommen in de hete zon.
Vandaag zijn drie wifi-pogingen mislukt.

sms 17:44
Nee, ik doe het toch niet. Dit is te privé. Ik zoek een ander plekje.

sms 18:20
Deze plek voelt beter. Ik stond teveel op het terrein van een ander, hier is het neutraler. Wel is hier minder wind. Of er muggen, vliegen of mieren zijn weet ik nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten