dinsdag 20 augustus 2019

De accu opgeladen

De koffiepauze bereikt. Het dorpje prijkte al lang daar ergens boven in de heuvels, en ik wist dus dat ik daar moest zijn.




Vanmorgen had ik voor het eerst sinds lange tijd mijn vuurtje weer eens aan gelaten tijdens het ontbijt. Er was nog geen zon. Maar eenmaal op weg scheen de zon weldadig op mijn rug, zodat ik mijn oplaadapparatuur voor den dag kon halen om de powerpack-accu op te laden die vervolgens weer deze smartphone in leven moet houden.
Powerpack opladen met zonnecellen.
En het is gelukt. Een café gevonden waar ze koffie hebben. Daartoe moest ik in het dorp nog vele vele trappen op lopen. En daarvoor op de fiets nog tien procents hellingen beklimmen.



Een blik vanaf het hoge centrum laat helemaal beneden de weg zien waar ik de fiets heb laten staan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten