maandag 26 augustus 2019

Geblèr met af en toe een blafsalvo

zoombare kaart

kampeerplek (Streetview)
Gert fietste vandaag 38 kilometer en is nu dicht bij Trapani. Het begin was bijna niet te doen door de drukte.

sms 15:19

Met de weg gaat het nu goed. Wel twee half open tunnels gehad, maar geen echte. Nu nog 18 kilometer. Een goede lunchplek, maar wel jammer dat ik niks voor het warme eten heb ingeslagen.

sms 18:29
De kampeerplek is bij een beetje luguber gebouw, gebruikt als schapenstal. Het waait vooralsnog te hard voor de tent buiten, dus eerst maar koken en eventueel binnen slapen.

sms 20:08
Complicaties. De herder haalde zijn 300 schapen die in de bergen liepen naar hier. Maar erger, ook zijn vijf herdershonden. Daar had hij vier dozen met vlees voor meegenomen. Ze gaan je opeten, ze 'ie. Ik zei dat ik er niet bang voor was, maar erg prettig is het niet. Het geeft af en toe van die blafsalvo's tussen het geblèr door.

sms 21:24
De tent staat, want de wind is gaan liggen. De schapen staan niet in de stal maar er omheen binnen de omheining. De honden houden zich redelijk gedeisd. Af en toe een blafsalvo.

flauwe reactie van mij:
Probaat middel als je straks de slaap niet kunt vatten: schaapjes tellen 

sms 22:01
Ingewikkelde nacht. Ben muggen in de tent aan het vangen met een lampje, maar daarmee heb ik de slapende honden weer wakker gemaakt. Een heel concert. Als ze maar niet gaan bijten?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten