zaterdag 16 november 2019

Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht.

Vandaag gingen onze fietsen naar Raalte. Narda om te dansen en ik om het volk en mezelf te vermaken bij het inhalen van Sinterklaas.

In de ochtend vond ik het niet gezellig, maar nadat de Sint en de Pieten verschenen voor het officiƫle gedeelte en er veel meer mensen op de been waren begon het bij mij ook te lopen.
En dat terwijl ik eigenlijk, zo tegen drie uur, naar huis wilde gaan. Het is niet altijd gemakkelijk om de situatie in te schatten en te voorspellen of je de juiste spirit kunt krijgen om de show te maken.
Het was in ieder geval een goede gelegenheid om de sinterklaasliedjes weer eens door te nemen die ik al drie jaar lang niet meer ten gehore gebracht heb omdat ik nooit in Nederland was in deze periode van het jaar.
Maar dankzij het laatste uur heb ik weer een fijne herinnering van contact met de kinderen en de volwassenen.

De intocht in Raalte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten