zondag 3 november 2019

Nog steeds in Schaijk

Nog steeds bij Frans dus.
Vanavond ga ik nog een keer mee naar de Vedanta net zoals vrijdag.
Het is een spirituele beweging met een goeroe, wiens foto daar groot aan de wand hangt met bloemen eromheen.


Ik ben op de uitnodiging ingegaan om meer van binnenuit te begrijpen waar Frans onder andere mee bezig is.
Frans gaat ook vaak naar India, omdat dat land en de godsdienst, het hindoeïsme, hem erg aanspreekt, maar is tegelijkertijd ook weer heel dankbaar als hij terug is in Nederland.
Grote kans dat er vanavond weer gedanst kan worden en dan kan ik me op die manier weer lekker uiten.

Vanmiddag even naar de fiets gekeken, en wat ik vermoedde was dat er een spaak gesprongen was. Die kon ik vervangen en daarna weer gauw naar binnen, want breien en Wordfeud spelen doe ik liever.
De eerste mouw is nu zo:





Gistermorgen had ik ook nog een uurtje op het marktje van Schaijk gespeeld, totdat het regende.
Hoewel het alweer jaren geleden was de laatste keer, kenden vele marktmensen me nog en aan de gezichten en de gevallen euro's te zien werd mijn komst gewaardeerd.

Frans en ik zijn ook samen wat aan het oefenen, waar ik van leer, hoewel het niet mijn sterkste kant is. Hij gaf me ook wat sinterklaasliedjes, want binnenkort ga ik die weer spelen overal in Nederland.





En verder weet ik ook nog niet hoe en wanneer verder te gaan op mijn bezoektocht.
Frans vindt het gezellig als ik blijf, dus we zien wel wat morgen mij brengen gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten