maandag 25 november 2019

Noord- of zuidwaarts?

Ik zit in het donker buiten op een bankje tegenover de bibliotheek van Glanerbrug, op de terugweg van een bezoek in Enschede aan Ivo.

Ivo ken ik al heel lang, bijna al de tijd dat ik in Alphen woon, ruim 35 jaar.
Dit was een gelegenheid om van elkaar te zien hoe we in het leven staan.

Vanavond ben ik nog samen met Hans en dan is het morgen de bedoeling om weer te vertrekken.
Graag zou ik, nu ik al mijn reisspullen nog heb, richting Groningen gaan om daar enkele vrienden te bezoeken, maar ik zit met de datum van 6 december.  Ik had beloofd om dan voor een verjaardag in de buurt van de boot te zijn.
Het is ook niet fijn om me te gaan haasten van en naar Groningen.

Zoals gewoonlijk neem ik de beslissing morgen bij vertrek.
Wederom sta ik dus op een kruispunt der wegen.

Zullen deze kraaien weten waar ze morgen heen vliegen?

1 opmerking:

  1. Op de vijfde wordt je in Ingen verwacht het zal een verjaardag zijn maarcdzt zien we morgen wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen