vrijdag 15 november 2019

Zevende dag bij Narda

Narda ging dansen, deed boodschappen, en ik bleef thuis. Om nog eens te kijken naar foto's aan de muur van onze gezamenlijke fietstochten.


Bij Valkenswaard. Fotograaf: Piet

Dit was van drie jaar geleden. 
We hebben samen onder andere het traject Nederland- Ardèche in beide richtingen afgelegd met omwegen via Duitsland en Zwitserland.



Narda noemt mij haar fietsvriendje.
Ze kan zich heel goed aanpassen aan de primitieve omstandigheden.
Bijzonder vind ik van haar dat ze aan een halve liter water genoeg heeft om zich van top tot teen te wassen.


Wie weet gaan we komende zomer weer eens een 
tocht maken.

PS. Namens Narda moet ik opmerken dat mijn schatting van een halve liter water per wasbeurt te ruim is. Vaak had ze aan een nat washandje al genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten