woensdag 13 november 2019

Vijfde dag bij Narda

Zoals iedere morgen begon Narda de dag met een gezond en kleurrijk ontbijt.




Voor mij zorgde ze ook door mijn dagelijkse pot zwarte thee te zetten. En dan veel boterhammen met kaas erbij en ik ben weer helemaal tevreden.

Vandaag Harry ontmoet, na een lange periode dat we elkaar niet meer gesproken hadden. Harry is Narda's broer en heb hem leren kennen toen hij in een dijkhuisje woonde aan de Brabantse kant van de Maas, precies tegenover mijn woonboot.
Ooit met hoogwater, toen de mensen hun huizen moesten verlaten ben ik wel eens met de kano rechtstreeks vanaf mijn boot en over de weilanden heen naar hem toe gevaren.
Nu had Narda hem op de koffie uitgenodigd.
Mogelijk ga ik hem binnenkort nog bezoeken in Markelo of in Hengelo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten