zondag 10 november 2019

Nog niet naar mijn bootje

Goedemorgen vanuit het huis van Narda.



Gisteren vroeg een vriendin waarom ik niet naar mijn bootje ben gefietst.
Of dat te maken heeft met onthechting?
Mijn reactie is dat als ik eenmaal wel thuis ben, ik juist me ga hechten aan dat mooie wereldje daar en dat ik me er dan niet zo makkelijk meer eruit los zal kunnen rukken om verre vrienden te bezoeken.
Nu is de zogenaamde bezoektocht nog een soort voortzetting van mijn reis.
Ik heb alle spullen nog bij me.

Het is wel zo dat ik zoveel mogelijk spontaan blijf reizen en zo weinig mogelijk gepland. 
Dat houdt ook in dat ik over enkele dagen even zo goed naar Groningen kan fietsen als naar Alphen.

Vraagje.
Wat krijg je als je deze vuurpan op de bank zet?

Bankroet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten