dinsdag 3 december 2019

Veilig onder de vleugels van Narda

Niet opgestaan uit mijn tent zoals de bedoeling was, maar uit een warm bedje in het huis van Narda.
Daarvoor had ik gisteren wel 120 kilometer afgelegd. Tot half negen moest ik in het donker fietsen. Dat was soms gevaarlijk, want er waren nogal wat kleine weggetjes zonder fietspad.

Ik vind het wel bijzonder dat het me gelukt is zonder al te vermoeid aan te komen, en met weinig eten. 
Net zoals zaterdag kon ik tegen dat het donker werd niet zo gauw een kampeerplek naar mijn zin vinden en geleidelijk is toen het plan ontstaan om maar gewoon door te fietsen. Had ik van tevoren geweten dat ik zo'n afstand zou gaan afleggen, dan had ik er vreselijk tegenop gezien. Nu ging het allemaal vanzelf.

Narda had twee blikken erwtensoep voor me opgewarmd en die waren zeer welkom.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten