zondag 1 december 2019

Bij Mirte, Lars, Teun en Mees

Aangeland in het huis van Mirte, Lars, Teun en Mees. 
Gisteravond viel ik met de neus in de boter.
De verjaardag van Mirtes man Lars werd gevierd en er kwamen hoe langer hoe meer mensen binnen. Sommigen met de fiets, anderen met de auto.
Twee ervan zijn behalve mij ook blijven slapen.

Ik kreeg, heel luxe, een huisje voor mij alleen om de nacht door te brengen.
Één van de redenen van mijn bezoek is dat de mensen hier al drie jaar een tablet voor mij bewaren, dat ik, eens in het noorden, op zou halen.
Deze tablet is mij geschonken door Gérard, de vader van Mirte. Hij is een vriend van mij en is overleden. Een van zijn wensen was dat ik zijn tablet kreeg.

Eens, achttien jaar geleden toen Gerard bij mij in Frankrijk logeerde is ook Mirte op bezoek geweest en daarnet heb ik nog foto's van die tijd met haar bekeken.

Gerard is de meest rechtse persoon op de foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten