maandag 2 december 2019

Voorbereiden op de reis naar Brabant

Alleen in het huis van Lars, Mirte, Teun en Mees.
Heb uitgebreid mijn ontbijt genuttigd.

Lars en Mirte zijn naar hun werk, de kinderen naar school en ik kan me rustig voorbereiden op de grote reis naar Brabant, waar ik nu tegenop zie omdat er een tijdslimiet is. De verjaardag van Frans in Schaijk is aanstaande vrijdag en daarvoor is er donderdag ook al iets waar ik verwacht word.

Vanavond zal ik waarschijnlijk nog ergens moeten kamperen en dat trekt me nu niet. Maar eenmaal op de fiets verwacht en hoop ik dat ik me er overheen zal zetten.

In ieder geval fijn dat ik hier in huis zo helemaal op mijn eigen manier de dag mag beginnen met acht sneden brood en een hele pot thee. En ondertussen de administratie bijhouden.

Ik was gisteren vergeten een foto van Lars en Mirte te maken, maar ik vond na enig speurwerk hier in huis deze wat minder recente foto.



Naar buiten kijkend zie ik boven de horizon een stuk van een regenboog. Er viel een uur geleden al een flinke bui. Maar ik verwacht dat het met de buien verder toch wel mee zal vallen vandaag.


Gisteren hadden de kinderen de accordeon ontdekt. Vanmorgen om acht uur kwamen ze me wekken. Ze zouden het heel leuk vinden bij gelegenheid mij op te komen zoeken op het water.

Teun
Mees

Geen opmerkingen:

Een reactie posten