zondag 8 december 2019

Nog een dag bij Frans

Frans kreeg op zijn verjaardag van zijn zus een boek.
Ik ben geen boekenlezer maar sla willekeurig een bladzijde open en ik lees enkel deze regels: 
"Je ontdekt wat je levenswerk is door te luisteren naar de stem van je hart. Een andere manier bestaat niet. Dit lijkt een eenzaam pad en dat is het in zekere zin ook, omdat niemand anders die weg voor jou kan gaan."

Het spreekt me wel aan, want mijn weg en mijn opdrachten in het leven liggen niet vast, maar zijn wel degelijk ergens in de sterren beschreven. Ik probeer mijn hart te verbinden met die sterren en met het grote hart van de kosmos.

Vandaag blijf ik nog een dag bij Frans. Morgen naar Breugel voor een verjaardag.


Op een half bord past een halve appelflap.
Eerlijk zullen we alles delen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten